Rabu, 9 November 2011

Perkhidmatan Penciptaan Lagu Kanak-kanak Prasekolah

Saya menawar khidmat penciptaan lagu kanak-kanak mengikut tema atau tidak bertema.. Lagu adalah bermelodikan vokal nyanyian saya, tiada sebarang melodi dari alat muzik. Harap maklum :). Anda/Cikgu-cikgu boleh menceritakan serba sedikit gambaran jenis lagu yang diperlukan.

Cadangan panduan, anda/cikgu-cikgu perlu menyanyikan lagu kepada kanak-kanak.

Lagu yang telah dihasikan:
1.Ku Tanam Kacang Hijau (Tema: Sayur-sayuran)
2.Dari Bumi ke Angkasa (Tema: Meneroka Angkasa)
3.Di Sini (Tema: Diri Saya) -sesuai untuk sesi orentasi sekolah :)
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
4.Saya Kanak-Kanak Prasekolah (Tema : Diri Saya) - dalam proses penciptaan..
5.Hobi ku - dalam proses penciptaan..
6.Cita-cita ku- dalam proses penciptaan..
7.Keluarga ku - dalam proses penciptaan..
8.Sekolah - dalam proses penciptaan..
9.Buah-buahan - dalam proses penciptaan..
10.Haiwan - dalam proses penciptaan..

Saya tidak akan menetapkan bayaran tertapi terpulang pada penilaian anda/cikgu-cikgu terhadap lagu yang dihasilkan dengan memberi berapa-berapa sahaja bayaran. Saya akan menerimanya.

Jika berminat sila PM di facebook.com saya, email saya di aizuddin201187@yahoo.com atau hubungi saya di 0136826644, bolehlah kiranya anda/cikgu memberi gambaran lagu-lagu yang diperlukan :)..
Tempah dan dapatkan lagu yang anda ingini dalam pembelajaran dan pengajaran anda :)..
Salam..

Nantikan CD panduan nyanyian 10 lagu guru prasekolah :) - dalam proses penciptaan..
Dan CD Awal Membaca melalui Kaedah Fonetik :) - dalam proses penciptaan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan